راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

The life In Me

36

1390/6/21 8:45
نویسنده : momy
296 بازدید
اشتراک گذاری

راحیل گلم ...

هفته ٣٦ هم تموم شد .

دیگه دارم روز شماری می کنم ... حقیقتش باید اعتراف کنم که خسته شدم

دلم میخواد سریعتر این روزا تموم بشه و تو به دنیا بیای

به قول بابات دیگه زیادی حامله شدم :D

دارم هر روز پیاده روی می کنم تا موقع زایمان راحت تر به دنیا بیای

از تو چه پنهان کمی هم ترس دارم ... ولی ان شاالله که همه چیز به خوبی پیش میره

مامانی اومده ... تا زایمان پیشم میمونه ... به حساب دکتر حداکثر تا 14 مهر بدنیا میای

ولی احساسم میگه زودتر بدنیا میای ...

خیلی منتظرتیم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بهار
23 فروردین 91 18:31
راحیل میدونی من کییم؟؟؟؟؟
بهار
23 فروردین 91 18:31
من بهار حستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد