راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

The life In Me

38

1390/7/2 12:30
نویسنده : momy
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام راحیل گلم

با  امروز ٥ روز میشه که وارد هفته ٣٨ شدیم ...

می بینی عزیزم دیگه چیز زیادی نمونده ...

هرچی نزدیک تر میشیم ، زمان هم دیرتر میگذره ...

دیگه واقعا به نفس افتادم ...

ولی همه اینا به دیدنت می ارزه ...

تصمیم دارم طبیعی زایمان کنم ... هر روز هم دارم پیاده روی می کنم تا زایمانم راحت تر باشه

دارم خودمو برای دیدنت و بودنت در کنارمون آماده می کنم .

جای گهوارتو مشخص کردیم ..

من و بابایی ات ... لباساتو نگاه میکنیم و سعی می کنیم تورو توشون تجسم کنیم

...

راحیل جانم ... سعی کن زودتر بیایی ... دیگه صبرم داره تموم میشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ثمين
5 مهر 90 21:00
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان گیسو
6 مهر 90 2:28
سلام عزیز دلمممممممم برات آرزوی زایمان راحت و خوبی می کنم فقط زودتر بیا برام عکس بگذار تو رو خدا یادت نره بوسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد