راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

The life In Me

هفته 35

1390/6/13 16:07
نویسنده : momy
342 بازدید
اشتراک گذاری
راحیل عزیزم هفته 35 هم داره تموم میشه هر هفته داریم به لحظه دیدار نزدیک تر میشیم دارم مادر میشم ... هنوز باورم نمیشه هر روز که گهوارتو نگاه میکنم .. سعی می کنم تجسمت کنم راستی تا حالا بهت نگفتم ... ولی پیدا کردن اسم برات کار خیلی سختی بود کلی من و بابات کتاب اسم خریدیم و خوندیم تا بتونیم اسمت رو پیدا کنیم راحیل ، نام مادر حضرت یوسف بوده ... عمو کامرانت از تهران اومده ... متاسفانه نمی تونه تا اومدنت بمونه دیروز هم که عقد پسر عمه ات ، نوید ، بوده . من و بابات نرفتیم آخه برای من سخته که مسافرت برم . بابایی ات هم گفته از پیش من تکون نمی خوره :) تا بعد عزیزم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدصدرا
13 شهریور 90 16:13
مواظب خودت باش امیدوارم سزارینی نباشی! البته اگه خودت دوست نداری ها! با بابا ی راحیل جون برو پیاده روی بسیار زیاد! اسم نی نیات خیلی نازه ها!
مامان گیسو
13 شهریور 90 17:53
سلام آرزو جان خوبی ؟ الهی به لامتی و دل خوش بری زایمان کنی عکس سیسمونی نمی گذاری برامون ؟ بوسسسسس
مامان گیسو
14 شهریور 90 13:23
ممنونم مهربونممممممممم بوسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد