راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

The life In Me

24 weeks and count down

1390/3/27 21:57
نویسنده : momy
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

میدونم ، این روزا کم دارم میام ...

آخه وقتی مجبور بشی با dailup وصل شي همينه دیگه

... بگذریم

دوباره تنهایی اومدم مسافرت . البته با بابایی اومدم ولی اون امروز صبح برگشت و منو خونه مامانی گذاشت

..ناراحت

رسیدیم به هفته 24 ... می بینی چقدر زود میگذره ؟ ...

دو هفته دیگه 5 ماه هم تموم میشه ...

چقدر ذوف میکنم وقتی حرکت می کنی ... انگار خودتم اینو فهمیدی ... قلب

دلم برای دیدنت لک زده .... می دونستی ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان فرشته
30 خرداد 90 15:49
سلام عزیز دلم خوبی ؟ الهی به سلامتی و دل خوش این چند هفته هم تموم می شه عزیزم بالاخره نگفتی رفتی سونوی جنسیت یا نه ؟
مامان فرشته
6 تیر 90 3:59
کجایییییییییییییییییییی ؟
دانيال
13 تیر 90 13:21
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان فرشته
24 تیر 90 17:12
آرزو جونم کجایی ؟ چرا نمی آی یه خبر از خودت بهم بدی ؟ نی نی ات خوبه ؟
دانيال
29 تیر 90 14:29
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد