راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

The life In Me

Travel

1390/3/8 9:13
نویسنده : momy
267 بازدید
اشتراک گذاری

من کلا خیلی اهل سفر زمینی نیستم عزیزم ...

ولی برای دیدن خاله و مامانی باید می رفت ... بابایت نیومدگریه

سفر خوبی نشد ... چون باباییت نبود ... منو تنها فرستادناراحت

بهرحال خاله خانمو دیدم ... حالش خوب بود ... دستش که شکسته بود بهتر شده بود

همه اونجا بودن ، خاله ها ، دایی ها ، مادربزرگ و پدربزرگ ... همه اومدن دیدنش 

به نفع من شد که همه رو با هم دیدم

خوب عزیز دلم ، دیگه از هفته 21 چیزی نمونده و یواش یواش وارد 22 میشیم 

فعلا خبر دیگه ای نیست ، تا بعد عزیز دلم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
8 خرداد 90 13:38
سلام عزیز دلم خوبی ؟ وایییییی به سلامتی داری وارد هفته 22 می شی الهی شکر سونوی جنسیت رفتی ؟ تکوناشو قشنگ حس می کنی ؟
مامان فرشته
10 خرداد 90 4:00
بوس بوس
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:36
سلام عزیز دلم چرا آپ نمی کنی ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد