راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

The life In Me

Count down to 21

1390/2/31 9:59
نویسنده : momy
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

دو روز دیگه هفته بیستم تموم میشه و وارد هفته 21 میشی ...

این روزا انگار خیلی دیر میگذره منتظر ... 

یعنی از وقتی که دارم هفته به هفته شمارش میکنم روزا کندتر میگذره ...

تکون خوردناتو خیلی کم احساس می کنم ، دکتر گفت عادیه به 5 ماه برسی دیگه خوب احساسشون میکنی ...

نمی دونی منو بابایی چقدر منتظر اومدنت هستیم ...

هفته پیش رفتم فروشگاه لوازم بچه .. ولی از چیزی خوشم نیومد ناراحت

می دونم وقت داریم هنوز ولی خیلی دلم می خواست برات خرید کنم ...

مامانی (مامانم) برات پاپوش خریده لبخند کلی ذوقیدم وقتی خاله الهامت بهم دادشون

خوب هر چی باشه تو نوه اولی و همه سر ذوقند که برات خرید کنن

دایی سلیمانت گفته اگه پسر باشی یه پک فیلم اکشن میده به بابایی نیشخند

... خاله ام از هند برگشته قلب بهش زنگ زدم .. گفت چون دستش شکسته سخته براش اینهمه راه بیاد

در نتیجه من خودم برم اونجا دیدنشون ناراحت .. بابیی هم که با مطب حسابی مشغوله میگه خودت برو ...

نمی دونم چیکار کنم ...

من بیشتر از همه منتظر اومدنت هستم .. منتظرم بیایی تا از تنهایی در بیام 

دختر یا پسر گلم ، خیلی دلم برای دیدنت تنگه ... ان شاالله این چند ماه به خوبی بگذره و 

ما روی ماه تورو ببینیم عزیز دل مادرقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 12:06
سلام عزیز دلم خوبی ؟ مبارکه گلم افتادی تو سرازیری نصف بارداری تموم شد الهی شکر ان شاا... که بقیه راه رو هم به سلامتی و دل خوش طی می کنی معلومه که بابایی درست می گه و تو بهترین مادر دنیا می شی ممنون که لینکم کردی منم لینکت می کنم دوست عزیزم بوسسسسسس
آرمین
1 خرداد 90 10:48
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد