راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

The life In Me

عروسی

1390/11/17 8:17
نویسنده : momy
453 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ای که گذشت عروسی خاله الهامت بود.

خیلی خوش گذشت ...

البته تو که متوجه چیزی نشدی جزاینکه سروصدا زیاد بود.

چون نمی خواستم خوابت بهم بخوره تورو گذاشته بودم خونه مادربزرگ

یه لباس قشنگ هم تنت داده بودم که بعدا با عروس دوماد عکس بندازی ....

وای که چقدر ماه شده بودیقلب

مدتی میشه که میخوام عکست رو بذارم .. ولی وقت نمیشه

حالا به مناسبت چهارماهگیت عکست رو میذارم

اینم از راحیل گلم ....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

یارمهربان
30 بهمن 90 17:10
جه خوشکلی عروسک امیدورام خوشبت باشی زیر سایه پدرومادرت بزرگ بشی
سها
19 اسفند 90 7:20
قلبم مال شما
دوست دارم
4 فروردین 91 19:39
بهار
2 خرداد 91 11:00
سلام راحیلی چطوری خوبی من خوبم کاش من اون جا بودم لوپات رو میکشیدم خب الان بلدی هرف بزنی بلدی بشینی؟؟؟؟؟خیلی خووووووووووووووووب دوست دارم راحییلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد