راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

The life In Me

مسافرت

1390/10/9 22:05
نویسنده : momy
444 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم دیر کردم ...

وقتی قرار باشی از اینترنت Dailup استفاده کنی همینه دیگه.

راحیل  خانوم گل ، یک هفته دیگه 3 ماهت کامل میشه

دیگه داری بزرگ میشی 

لبخند میزنی و میخندی ... جدیدا از کارتون Shoun The Sheep خیلی خوشت اومده

هر وقت میذارمش کلی دست و پا میزی و همش سعی میکنی حرف بزنی

حتی پریز برق هم برات جالبه ... لبخند

هر کاری که انجام میدی از نظر من و بابات فوق العاداست ...

راحیل دوست داشتنی من

با هم اومدیم یه مسافرت دو روزه خونه  مادربزرگ ...

منم دارم از فرصت استفاده میکنم تا برات بنویسم.

از روز واکسنت بگم

بابات و عمه ماریه تورو بردم برای واکسن دو ماهگی .. من نرفتم آخه طاقت گریه ات رو ندارم

وقتی آوردنت به هقهق افتاده بودی ...

از گریه چشمات قرمز قرمز شده بود ...

با بابات قهر بودی و نرفتی دو بغلش ... چقدر نگران تب کردنت بودمناراحت

روز بعدش کمی تب کردی 

یا روزی که گوشات رو سوراخ کردیم

خیلی زیاد گریه کردی ... تا چند ساعت فقط هقهق میکردی ... حتی تو خواب ...ناراحت

همه اتفاقات زندگیت برامون شیرینه 

راست میگن که بچه زندگی آدمو عوض میکنه ...

چون واقعا همه زندگیمون شدیقلببغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سها
10 دی 90 15:36
sweeti hater
13 دی 90 19:07
وای چه وبلاگ نازی داری ya you know
babai soha joooooooooooooooon
23 دی 90 19:15
راحیییییییییییییییل جون ببوسسسسسسسسسسسس
sweeti hater
24 دی 90 13:19
مگه بچه خودته؟ بچه دومادمونه تو خودت چرا نمی خونی نتِ خودت تعطیل
سها
29 دی 90 19:57
سها
29 دی 90 19:59
سها
29 دی 90 20:02
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد