راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

The life In Me

Beautiful bébé

1389/11/19 11:17
نویسنده : momy
285 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من
نمی دونی چقدر خوشحالم که می دونم تو ، تو وجودم هستی ... چقدر این لحظات کند میگذره
تازه 19 روز گذشته ... هنوز شکل نگرفتی ... هنوز صدامو نمیشنوی
از الان دارم خودمو برای اومدنت اماده می کنم
بابات میگه من مادر خیلی خوبی میشم ... ولی هنوز زوده ... باید خودمو اماده کنم
چندتا کتاب از اینترنت خریدم ... روانشناسی کودک ... بازی با کودک ... آرامش نوزاد
 و یک سی دی موسیقی که با هم گوش بدیم ... میگن برای آرامش و تقویت حافظه مفیده
....
دوست دارم در بهترین وضعیت رشد کنی ... و طوری تو رو تربیت کنیم که فرزند سالم و صالحی باشی
...
فعلا مساله کار رو منتفی کردم تا تمام وقتم معطوف به تو باشه
و البته بابات  :D
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

وبلاگ آموزشی برای مادران
21 اسفند 89 20:08
سلام مبارکا باشه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد مادر شدن پر از ریزه کاریه گوشه ای از تجربیاتم رو که با مطالعه به دست آوردم در وبلاگ دارم می ذارم خوندش به خصوص برای کسایی که تجربه مادر شدن رو نداشتن خیلی مفیده اگه دوس داشتی بیا و بخون تا شاید بعدها کمکت کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد