راحیلراحیل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

The life In Me

هفته ای که گذشت ...

1391/1/10 13:03
نویسنده : momy
390 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ...

خبرها که خیلی زیاده ...

طبق معمول دیر اومدم ... چه کنیم دیگه

خوب راحیل خانونم.

این یکی دوهفته خوب مشغول سفر بودی هاااا...

دوهفته قبل باهم رفتیم زاهدان . من کار اداری داشتم عمو کامرانت هم که قرار بود از تهران بیاد

در ضمن برای عروس دوماد( عمه ماریه و دومادش) باید خریدهای عقد انجام میشد.

بعد برگشتیم خونمون ... بعد عقد عمه ماریه ات بود

 روز بعدش همه با هم رفتیم چابهار 

یه 4 روزی اونجا بودیم ..

بعد پسر عمومی بابات (خدابیامرزتش)که تو ای سی یو بستری بود فوت کرد .

رفتیم مراسم اونو شرکت کردیم ...

و بالاخره بعد از یک هفته و اندی این ور و اون ور رفتن برگشتیم خونه مون

خیلی سرمون شلوغ بود نه؟؟؟

اینم دخمل گلم کنار دریا قلب

راحیل و دریا

 

راستی یادم رفت . عید همگی مبارک ... لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله جووووووون جوونیت
17 فروردین 91 16:11
عکسو من گرفتم خاله جووون بعد مامیت به اسم خودش نزنه
حمیده یه دختر ناناز
17 فروردین 91 19:34
خاله اش رفته این قد نازه ماشاالله
حمیده یه دختر ناناز
17 فروردین 91 19:35
به خاله ا ش
سها
17 فروردین 91 19:42
سلام خواهر زاده
sih
17 فروردین 91 19:43
بخون
دختر دایی مامانت
19 فروردین 91 19:16
سلام مامان راحیل من اسیه هستم شما رو لینک می کنم
حمیده یه دختر ناناز
19 فروردین 91 20:05
دخمل شما همیشه گله
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 12:54
سلاااااااااااام مطالب قشنگی بود تقریبا بیشترشو خوندم من یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی بشیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده تا منم لینکت کنم. مرسی
S M N
28 فروردین 91 0:38
سلام ! من راحیل م ! الان بزرگ شدم اومدم این لحظات رو مرور کنم :دی
سُلوچ
29 فروردین 91 18:48
S M N : like
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به The life In Me می باشد